Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 ianuarie 2011

As vrea sa-ti scriu cu stele pe cer cat de mult te iubesc,dar din pacate nu exista atatea stele ca sati pot scrie toata dragostea mea !

De dragul tău aştern aceste rânduri
Cu sufletul şi inima amară,
Îndoit, cu mii şi mii de gânduri,
Ce mă stăpânesc azi, în prag de seară.
Frumoasele noastre nopţi de iubire
Când noi ne îmbrăţişam plini de pasiune,
Să fi fost toate numai amăgire?
Sau poate trecătoare slăbiciune.
Când ai uitat de tot ce ne-am promis?
Printre şoaptele noastre aprinse.
Iubirea ta, astăzi unde ţi-ai trimis?
De mi-ai lăsat dorurile nestinse.
Aş vrea ca trupul din nou să ţi-l cuprind,
Cu ochii admirativi să-l tot privesc
Şi vechile patimi să ţi le aprind,
Pentru că n-am încetat să te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu