Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 ianuarie 2011

Daca as avea aripi as zbura pana la tine, daca as putea te-as tine langa mine, dar nu am nici aripi nici putere, te am doar pe tine in sufletul meu !


Sa fii atat de departe e greu de suportat. Te vreau langa mine cand ma trezesc dimineata si cand ma duc la culcare seara,singurul lucru care imi mai da putere este faptul ca in curand vom fi din nou impreuna. Cumva cuvintele par sarace, nu pot spune tot ce simt, dar oricum iti spun ca ma gandesc la tine la fel de mult cat stiu ca te gandesti si tu la mine. Astept cu nerabdare sa fim impreuna din nou, sa te strang in brate, sa-ti ating buzele cu ale mele, si sa respir liber ca sunt din nou linga tine. Visul asta imi da putere.As vrea sa fiu o lacrima sa curg din ochii tai apoi sa ti-o sterg cu mana nea si sa-ti spun cat am plans cat tu ai fost departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu