Totalul afișărilor de pagină

vineri, 26 noiembrie 2010

TU MA FACI FERICITA DRAGOSTEA MEA

Se spune ca " iubirile sunt multe, Dar Iubirea E Una "... oare asta e a mea, imi spuneam eu atunci...?... nu stiu si simt ca Destinul si Dumnezeu mi l-au scos in cale... Ne-am intalnit,l-am placut din prima....imi batea inima ca atunci cand te indragostesti prima oara...am stat nedespartiti, ne-am iubit, ne iubim, ne vom iubi toata viata... Tu,Eugen,esti tot ce tot ce am asteptat de la viata, si poate de aceea vreau sa adorm langa tine, sa te trezesc usor cu un sarut, ca sa ma faci sa ma pierd din nou in ochii tai plini de dragoste pentru mine. Si pentru ca ai reusit sa ma faci sa cred ca pentru fericirea adevarata este nevoie de doi. Si mi-am adus aminte de un adevar, spus de cineva: "Sa iubesti, nu e nimic. Sa fii iubit, e deja ceva. Dar sa iubesti si sa fii iubit, e totul"                  Te iubesc enorm de mult viata mea !Esti totul pentru mine.Pana la tine viata mea era lipsita de culoare,imi jurasem ca nu voi mai iubi niciodata,caci nu are rost sa iti daruiesti sufletul celui ce nu are nevoie de el.Dar Dumnezeu si-a aplecat privirea asupra mea si a vazut ca am sufletul obscur si rece si ca am nevoie de iubire si intelegere.Si atunci,mi te-a daruit pe tine,ingerul meu, sa ma iubesti si sa te iubesc.Langa tine am invatat sa iubesc din nou,sa retraiesc sentimentul acesta atat de minunat numit ‘iubire. 
LAURA CATRINARnu te mint



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu